Monday, August 29, 2011

Software DoS Menggunakan PHP

Siapa tahu Denial of Servis dan cara nak buat ? Ok, saya mengaku saya tak reti langsung hacking, dos, curi pasword, hijack, sniff dan apa semua tu. Tapi saya pernah la main dengan software dos ni dulu yang dinamakan Low Orbit Ion Canon (LOIC) yang digunakan dalam Windows. Tapi saya tak sure jadi atau tak sebab nak dos ni perlukan lebih kurang 100 orang baru ada effect. Kalau korang dah download LOIC ni, cuba korang attack address 127.0.0.1. Saya pun tak tahu address apa tu. Ok, saya bukan nak cerita mengenai LOIC ni sebenarnya. Pernah tak korang jumpa hacking tool menggunakan PHP atau dalam nama lain, korang boleh DoS orang lain dengan menggunakan webserver korang. Saya pun baru tahu je ni. Tu pun entah macam mana saya terjumpa dan saya pun download. Education purpose ok, sebab tu saya sharing dengan sesiapa yang nak mencuba. Jadi untuk mencuba, saya dah sediakan file untuk korang semua download dan install pada server sendiri atau komputer korang. Sila lah download PHP DOS 1.8 (58). Jangan segan2 untuk mencuba okey.

No comments: